Thursday, June 9, 2011

Discharge


kenapa ek..aku rase macam xde mood lah hari ni
rase macam entah lah nak cakap..
bila rase macam ni.. memang nak ade dekat mak jer
sebab bila tengok muka mak..hilang semua masalah
rindu dekat mak..!! emmm.... sangat2...
sangat2 rindu... =( =( nak mak.. nak mak.. !!!!
dekat encik iwan pun same gak rindu.. hehehe =)

hari ni duty petang.. datang2 discharge dah banyak
emm.. tapi xpe.. kerja kan.. aku xkesah pun..
kalau xde patient mane nak datang duit..
kan2.. syukur2 dengan semua tu... lagi pun bersyukur sebab dah kerja kan
tengok orang2 yang xde kerja.. susah nak cari kerja..
jadi nyer.. pape pun aku tetap bersyukur..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


selagi aku ade semua kekuatan .. aku akan tetap teruskan
selagi aku ade kudrat yang xseberapa ni.. aku akan tetap perjuangkan
selagi aku ade peluang...aku akan tetap gunakan..
selagi aku ade waktu.. aku akan tetap manfaatkan
selagi aku ade kesempurnaan... aku akan tetap jalankan

kerana hanya aku yang mampu merubah diriku sendiri
bukan siapa-siapa .. bukan mereka-mereka.. bukan kamu-kamu..
jika aku tetap begini semua itu hanya lah satu khayalan di alam mimpi....
bagilah aku segunung nasihat...setinggi harapan.. aku tetap aku..
kalau bukan ianya datang dari lubuk hatiku ini.. aku tetap begini
aku tetap disini.. aku tetap menanti.....menanti selalu....

tetapi dengan ade nya semangat dan harapan.....
aku bangun jua.. mencari satu sinar...kebahagiaan...
biarlah apa jua yang ingin orang perkatakan..
kerana.. aku akan bahagia suatu hari nanti dengan senyuman...
senyuman itu yang pastinya terindah dalam kehidupan seharian....
-
-
-
-
-

aku NORHIDAYU.BT.HAMID..... bangun demi cita-cita dan harapan
semoga aku akan tetap tabah mengharungi segala cabaran
kerana aku yakin semua manusia akn menerima dugaan diatas kemampuan
aku tetap berusaha dan tabah demi cita2 dan harapan...
-
-
-
mak... terima kasih.. kerana mak.. org mampu mengharungi semua nye..
mak sangat2 kuat dan tabah... =)
sayang mak...... mak sangat2 sangat2 tabah
sayaaaannnnggggg mak sangat2..sangat2...sangat2..................................!!
nak jadi macam mak... kuat dan xkan pernah berputus asa.....
bagi mak.. dalam kamus hidup mak.. mak xkenal apa itu perkataan PUTUS ASA
mak lah semangat org... mak yakin dengan kemampuan mak..
sangat2 bangga dengan mak... luv u........ mak kuat... =)
kalah power ranges...hehe.. mak pernah cakap
"KEKUATAN HATI ITU DAPAT ATASI SEMUA DUGAAN
untuk kuat kite kena selalu ingat ALLAH.."








0 comments: