Monday, November 1, 2010

Nasi lemak

hari ni hari isnin.. maka bangun2 pergi kerja okey..
hari ini aku kerje 8.30 pagi - 5 petang..
dan tugasan pada hari ini adalah......
aku kena hantar ubat kat ward2..
huhu.. tapi alhamdulillah bertuah aku hari ni..
sebab berape kali je aku turun naik ward..

berjalan macam biasa la hari ini....
kerja yang enjoy la... bez jugak la kan.. =)
pagi2 dah melantak makan nasi lemak satu bungkus..
huhu.. kenyang habis la.. minum pulak milo ais kan..
memang sendat la perut !!

tengah hari pulak.. makan nasi goreng kampung
ngan air sirap ais.. huhu.. memang seronok la
lemak2 aku ni nak bertambah dalam badan aku ni ka.. hehe.. =p =p
huhu.. nak kena diet ni.. risau lak.. kang xmuat pakai baju2
huhu.. sape yang susah?? ha... aku jugak kan..
da kena simpan duit gaji untuk beli baju2 baru.. huhu..
aisyh xnak aku... =p =p =p =p


cak... hehehe... tengok2 kurus kan saya.. hehehehe =) =)