Friday, November 5, 2010

Khamis

hari ni kerja pukul 2 petang.. pukul 2 ting tong !!!
surprise !! datang2 dekat pharmacy tadi.. ade jamuan..
tapi x lah terkejut sangat sebab da tau sebenar nyer.. hehe..
tapi cam tak berapa nak confirm sangat la..

alih2 jadi jugak hari ni.. jamuan ni dibuat khas untuk
puan siti ... pharmacist yang baru start kerja sebab baru lepas cuti bersalin..
dan juga untuk abang naim....storekeeper
dia dapat kerja dekat tempat lain..
so dikesempatan ini mereka2 yang lebih senior merancangkan untuk
mengadakan jamuan untuk meraikan puan siti dan abang naim

aku datang2 tadi terus makan.. hehehe..suka2...
sedap wo makanan2 tadi.. aku suka sambal belacan tu
suka sangat2.. hehe.. tapi tadi aku menanggung kegatalan
dekat area2 pipi ni... waaaaaaaa... rase cam nak garu guna garfu je tau.

setelah ditepek dengan bedak sejuk.. baru okey cikit la..
entah la kenapa dengan diri aku ni.. allergy ke x dengan sambal belacan ni..
kadang2 aku makan okey!! kadang2 tu.. tu kan... jerawat suke la nak nek
especially kat area pipi ni.. ha amek ko..rase cam panas je area pipi..
lupa kan bab sambal belacan okey!! huhuhu..

walaupun dah petang ramai jugak la patient...
mungkin juga kerana esok adalah public holiday
maka mereka membuat keputusan untuk datang pada hari ini..
dan juga.. masa aku buat statistic tadi ramai juga patient yang discharge
alhamdulillah ramai juga patient yang dah sihat...

inpatient petang tadi pun agak busy jugak la...
patient yang dekat A&E xberapa nak ramai la..
fax yang diterima pun boleh dikira dengan jari jemari aku ini...

alhamdulillah.. kerja pada hari ini berjalan dengan lancar... =)