Monday, November 8, 2010

Baju

yahoooo... semalam sangat seronok sekali..
pergi jalan2 dengan saliha.. @ leha lah..
mula2 destinasi yang ditujui ialah kl sentral
lepak-lepak untuk makan.. makan2...makan2.. borak2..borak2.
dan seterus nyer round2 dekat situ kejap..
pergi dekat kedai2 yang ade kat ruang legar dia..
huhuhu.. sangat2 seronok sebab dapat 2 pasang baju yang berkenan di hati..
aku amek 2 pasang leha pun amek 2 pasang..
walaupun harge nye hanya rm20... tapi aku sangat puas hati..
hehe.. disebab kan kiteorang amek 4 pasang terus.. jadi nyer.. dapat la rm70
so satu baju harga nyer jatuh rm15 jer...
wow.. sangat2 berbaloi2... puas hati pulak tu kan..

lepas dah dapat 2 pasang baju... destinasi seterusnyer
bergerak la ke sogo.. saje nak jalan2...
dekat sogo dapat lagi sepasang baju.. hehehe... seronok berganda2 la kan..
wow...!! ni lah aku kan.. bila nak beli baju tu..
ha... terus beli 3-4 pasang... pastu pakai la baju2 tu sampai muak..
huhu... pastu lame2 lagi la nak beli2 baju..
bukan apa... aku susah nak cari baju.. susah nak berkenan di hati..
tengok orang pakai cantik.. bile try kat fitting room.. aduh...
terus rase down.. sedih2.. huhu... tu la kan.. susah kan..

pas da dapat baju2.. terus gerak pergi masjid jamek..
pergi sane cari inner untuk baju2 tadi dan selendang2..
seronok la beb semua dapat kan.. huhuhu..
yang kelakar satu kedai ni..aku tanya berapa harge inner ni..
dia cakap rm15.. aku cakap berapa..
dia cakap sorry kak harga xboleh kurang...
hahahaha... lawak la kan budak ni.. aku x tanye pun dia da jawab...
macam tau2 je niat aku kat hati ni kan.... =p =p

jalan2... jalan2... dan terus berjalan.. sampai dapat semua barang2 kan..
lepas dah dapat semua yang dikehendaki tu.. terus la gerak pergi klcc
pergi klcc saje jer jalan2.. sebab jam baru pukul 4 petang..
nak balik... awal lagi kan.. so pergi la jalan2..
jalan2... jalan2... jalan2... dan terus jalan kan..
sampai penat gi pulak food court dia kat tingkat 3 kot..
lepak makan depan cermin yang meghadap tasik tu...
wow seronok.. huhuhu... sebab relax je rase nyer...
macam2 gelagat orang yang ada dekat dunia kan..

lepas jer da makan2 terus gerak balik la..
yes!!! dalam tren dapat tempat duduk... sangat seronok..
kesimpulan keluar semalam.. sangat seronok..
hilang strees dan segala tekanan yang membelengui jiwa ni.. hehe...
disamping itu dapat beli baju2 yang bagi aku agak berpuas hati la..
biasa la ... lain manusia lain cita rasa kan..
so.. yang penting benda tu dapat memuas kan hati kita
hehe... itu lagi seronok kan... tapi jangan la terlalu penting kan diri.. susah pulak.. hehe =)
so jadi la insan yang sentiasa balance kan segala nya.. =) =)