Tuesday, November 23, 2010

Pulut + kari ayam

lepas je balik kerja hari sabtu tu.. terus balik umah... lepak2 kejap then pukul 4 lebih2 baru gerak pergi ktm shah alam.. lepas dah sampai dekat sana.. mak ai.. berapa lame da aku kena tunggu...xpe2 nasib baik la 2 stesyen jer shah alam nak ke klang kan...

sampai2 umah angah.. wow!! sedap2 mak buat pulut dengan kari ayam!! apa lagi aku melantak lah dulu kan.. lepas tu.. mata aku serius xbolehh nak tahan dah.. aku pun tidur la melelapkan mata dan badan ku yang sangat keletihan itu....

malam sabtu : rancangan mahu bawak adik2 pergi wet world.. huhu.. okey set!! konon2 nak bangun awal la kan.. huhu... tapi disebab kan malam tu tidur dah pukul 2.30 pagi.. mane nak bagun pukul 8 kan..!! malam tu xleh tidur sebab petang dah tidur!!

last2 dalam pukul 11.30pagi jugak pergi wet world... =) =) setakat ni tu jer yang mampu nak bawak adik2.. baru kerja kan... =) sampai dekat sane terus lah terjun kan.. hehe.. =) =)
kak long n along pun ikut jugak!!

kelakar la adam ni.. ingat kan berani .. tapi takut.. hehe.. dia berani bile dekat air cetek jer.. hehe.. alif yang baru 1 tahun tu yang beriya2 nak tenggelam kan kepala dia.. cute!! sangat2 cute.... matahari dah terpacak dekat atas kepala.. maka harus yer muke sesorang tu sunburn.. hehe.. =) tapi xkesah la kan.. kan nak bersuka ria.. ketepi kan semua yang merungsingkan kepala ini okey!!

tengah2 nak mandi2.. lepak2 dengan kak long tu.. entah mane datang idea nak pergi times square pulak.. nak bawak adik2 pergi theme park pulak kan.. so rojer2 dengan mak dan abah... set dorang pun nak ikut jugak..

sampai kat times square dalam pukul 5.5o pm gitu.. cari2 parking!! let's go bebeh.. hehe.. kite enjoy lagi kan. hehe.. =) =) along dan abg num 3 jage yana..alin..alif dan adam kat tempat budak kecik.. huhu.. terpaksa la diorang tu layan mainan budak kecik jer kan.. huhu =) =)

lepas aku dah bayarkan.. wow!! dapat discount 15% sebab ada jusco card.. jimat la dalam rm12++ tah la ye kot.. lupe la.. aku dengan kak long pulak nak gi main dekat yang adventure la.. huhu... last2 main 3 jer.. sebab kak long dah pening2.. xpe la. jom pergi dekat kids nyer tempat!! turn kami pulak jage budak2 tu.. along dengan abg num3 pergi pulak!!

walaupun rase cam wow!! xnak naik dah.. tapi still enjoy kan.!! harus pergi lagi lepas ni.. =) =) hehehe... seronok la.. hilang tension aku.. dekat citu boleh lah aku nak jerit puas2kan.. xde sape nak marah2!! hehehe. so agak2 rase nak menjerit g la genting or times square yup!!

along bawak makan char kuey teow dekat wangsa maju.. wowo!! ramai jugak orang2 lepak makan dekat citu..orang nak beli char kuey teow pu beratur yang 2 line pulak tu... tapi yang pasti nyer char kuey teow dia memang mantooopp la.. =) =)sangat2 puas hati dan murah okey!! ade udang 3-4 ekor.. + pulak sedap.. harga dia just rm3 jer!! huhuhu,, korang2 bayang kan.. murah x?? x?? ha jom la kite makan dekat sane okey!! =) =)

lepas makan balik lah..... ye la nak kerja kan.. huhu.. yang pasti nyer hari aku banyak kali menguap okey!! bahu aku sangat sakit disebab kan main dekat theme park tu.. =) =)


tengok apa tu ??

yana baju pink ( adik num6 )
alin baju biru ( adik num7 )

time dah nak balik dah ni.. =) =)

along.. =) huhu...

huhu... ngggguuuummmm!!!

yana ni baru darjah 4.. tapi tinggi buka kemain.. alin pun same..
adui.. jawab nyer kang aku lah paling pendek.. !! oh no!!! please jangan tinggi2 dah adik2 ku..
hehe... =) =)

kak long.. adam.. alif...

time ni aku ngah posing2.. budak adam ni jauh kot time tu..
sanggup dia berlari2 nak jugak posing macam cik de dia.. =)