Saturday, November 20, 2010

Sabtu

hari ini duty aku dispense.. dispense 2 jer..
penat la badan2 aku ni. sangat2 penat la..
macam biasa la kan.. hari sabtu memang ramai sangat patient nak amek ubat.

hari ini aku paring dengan kak rubeni..
aku penat sebab semalam tidur agak lambat okey!!
pukul 3 baru gatai2 nak tidur.. pastu ha amek ko.. nak kerja pun rase cam semput..
huhu... ha amek la padah nyer kan..

aku lupe gile hari ini aku kerja pukul 8 pagi..
dispense 2 yang kerja hari sabtu kerja pukul 8-3 petang..
aku pun relax2 jer boleh bangun pukul 7.30 pagi kan..
lepak2 jer bangun lambat2 kan.. huhu!! memang spoil betol la..

time ngah syok2 mandi tu.. huh!!! owh damn AYU!!
ko kerja masuk pukul 8 okey!! not 8.30 pagi okey!!!
huhu!! apa la lagi.. aku pun mandi la sepantas yang mungkin..
yang pasti memang pantas + perfect la mandi.. hehe..

pastu memang siap macam lipas kudung la kan..
nasib baik semalam dah siap2 gosok2 baju..
kalau x??? huhu.. memang pukul 8.30 pagi la aku pergi kerja kan..!!

sangat penat hari ini.. patient ramai.. tapi keadaan masih boleh di cover lagi..
walaupun penat.. bile berkerja dalam keadaan yang relax dan happening
memang xterasa la stress lah bile berkerja kan..

sekarang dekat rumah my second bro.. mak dan abah xbalik kampung lagi..
lepak2 cini dulu.. luse kot baru gerak balik kampung..
planing esok mau bawak adik2 dan anak sedara pergi mandi kat wet world shah alam..
ni semua atas permintaan adik2 yang tersayang.. kakak nyer tolong merealisasi kan jer
hehe..ummmmuuuahhhh3 cayang lah adik2 aku... =)