Wednesday, November 3, 2010

Tidur2

wah... penat nyer... walaupun dispense jer hari ini..
entah la kenapa aku rase amat penat badan ni kan..
pukul 2.10 petang baru tinggal kan pharmacy..
sebab sebelum balik tanggungjawab kite
kena tunggu next staff yang keje kat tempat kite tu..

lepas da siap semua2 lah.. bukak laptop sejam jer....
mata da mengantuk sangat2... dah tak boleh aku nak handle lagi mata ni
pukul 6 baru aku kembali ke alam yang nyata ini..
setelah berjam2.. tapi xlah lame sangat.. dalam 2 jam jer.. hehe
dibuai mimpi yang indah2 belaka..
sempat jugak mimpi ni datang bertandang bukan satu mimpi.. tapi berguni2.. huhu..

aduiii.... amat susah untuk aku membuka mata aku ini..
puas aku menggunakan segala ilmu untuk membulat kan mata..
tapi apakan daya tenaga aku sungguh lemah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hahahaha... huhuhu... wawawawa..
apa la aku ni.. nak berpuisi.. bersajak bagai pulak kan..
melalut dah aku ni.. tu la orang cakap jangan tidur petang...
kang lame2 otak tak berfungsi dengan baik.. huhu =) =)


motif upload gambar ni?? : indah nyer permadangan laut ni.. tenang jer... =)

harap2.. hati aku akan sentiasa tenang untuk menghadapi semua dugaan
yang mendatang dalam kehidupan aku..
sesungguh nyer insyaallah aku mampu menghadapi nyer..
sebab... ALLA S.W.T. akan menguji hamba2 nyer diatas kemampuan hamba2 nyer..
dan semua dugaan ni adalah untuk mematang kan kite..dan menguatkan jasmani dan rohani kite.. serta membuat kan kite lebih dekat kepade pencipta kita.. =) =)
insyaallah... amin ~~