Thursday, November 4, 2010

Paring

semalam time tengah layan2 internet ni..
aku pun layan la lagu2 nasyid kan..
ummm.. tenang jer rase jiwa aku ni.
entah lah aura lagu2 nasyid ni lain kan..
bila kita dengar.. automatic semua sistem badan berada ditahap yang relex.. =)

hari ni kerja pukul 2 petang - 9 malam
pagi2 bagun lepak2... pagi ker??? hehe..
eh2.. pukul 10 tu still pagi tau... =) =)
bagun2 iron uniform kerja.. sarapan.. dan lepak2 tengok tv..
pastu lepak depan laptop ni.. sebab xde pape kerja da nak buat kan..

hari ni dispense jugak. paring dengan kak herda..
dispense petang ni kena wat statistic..
huhu... mule2 kerja petang kat dispense dulu..
pening jugak la aku rase.. wah2..huhu
mane nak siapkan statistic lagi..memang pening lah
nak dispense lagi. huhu.. tapi pukul 7 kaunter outpatient dah close dah..
so patient dari A&E datang nak ambil ubat. ambil dekat inpatient punyer counter

tapi alhamdulillah bila dah sebulan kerja kat cini
rase macam dah dapat nak sesuaikan diri aku ni..
harap2 semua nyer akan berjalan dengan lancar okey..




forever n ever... =)

0 comments: