Saturday, November 7, 2015

Sabtu datang lagi

sabtu... sabtu... weekend datang lagi. hari ni duty 4-11. best jugak kadang2 kerja shift ni. sebab kalau kerja petang. kul 10 leh bangun. kadang2 kalau anak2 pun xbangun.  kul 11.30 baru reti nak bangun. bangun2 terus kena buat kerja rumah. bukak pintu tengok jiran2 semua cuti... alahai... seronok nya... sabtu ahad cuti. xpe la takdir hidup kita lain2 kan jiran.

apa2 pun pekerjaan kita bersyukur la. okey.. semua kerja rumah da settle.. boleh duk relax sambil tengok tv dan bermanja2 dengan anak. kakak xbangun2 lagi.. sebab semalam kul 6-10 malam dia da tidur. so bila ayah balik kerja dia pun ajak ayah tengok upin ipin. last2 kul 4 pagi baru dia tidur. ni kalau xkacau.. mau kul 2 petang dia bangun. hana oh hana...

haziq pagi2 da bangun. aku xde dekat dia.. dia boleh rasa... terus dia bangun.. nangis.. hoho. anak lelaki manja cikit. pantang mama hilang terus laju je air mata tu jatuh. tapi haziq kadang2 kul 1 @ 2 dia tidur balik. dia da mandi.. dah susu.. golek2.. kejap lagi tengok dia da tidur sendiri. kalau xtidur dia main la sorang2. pandai bawak diri ye.. tahu2 je dia nak dapat adik tahun depan. tq anak2.. ;)


0 comments: