Tuesday, June 26, 2012

Jatuh cinta




penat nya... bukan nak mengeluh.. tapi nak hembus nafas kuat2.. sebab dada macam rasa sesak.. macam susah pulak nak bernafas....huhhhhh... okey dah lega. minggu ni direct kerja pukul 8.30 pagi. fuhh... semalam punya lah ramai patient. eh2 tiba ter confuse... eh2 hari ni hari sabtu ke hari isnin..selalu2 nya hari sabtu je yang busy macam tu. hari2 lain okey lagi lah. wahh hebat betul kan. sampaikan tengok prescription pun dah xikhlas lagi.. tettt... hehehe..

last2 semalam tertidur lah aku kepenatan. sangat penat. tapak kaki memang perlukan urutan yang lembut agar dia kembali elok seperti sediakala. eh2 bangun2 jam dah nak pukul 10 malam. aduhiii.. nasib baik encik iwan sampai rumah pukul 10 gitu. jadi xde lah kelam kabut sangat walaupun mengelabah jugak lah... eh2 xpernah2 aku tidur sampai xsedarkan diri macam ni. emm.. jangan dilayan sangat penat tu. kalau dilayan lama2 jadi malas pulak diri. 

p/s : oh paris... suka sangat2 tempat ni.....jatuh cinta.. wehee =) gambar diatas... memang tengah penat.. huhu. sabar2... kesabaran sangat lah dihargai.. hehe... =) 

0 comments: