Thursday, June 21, 2012

Transformasi =)




penat nya lah rasa badan.. macam nak demam. huhu. emmm... diam xdiam nak dekat 3 minggu dah jadi puan muda ni... a.ah harus lah muda... =) owh macam ni kehidupan lepas kawin... agak kelam kabut jugak sebab xbiasa kan... kalau zaman bujang2 dulu suka hati nak makan apa.. xmakan pun xpe.. pandai2 lah jage perut tu kan.. ni dah kawin ni.. kena sedia kan makanan untuk encik iwan, my husband lah =)

dalam masa 2 minggu ni penat masih xhilang2 lagi. tapi rasa bahagia... gembira.. teruja...sebab buat untuk yang tersayang.. =) walaupun dah kenal 5 tahun lebih... tapi zaman bercinta... bertunang... semua berbeza lah.. bila bertunang rasa macam dah lain sikit sebab owh dia bakal suami aku.. jadi aku perlu dengar cakap dia. ada sebab kenapa aku kena dengar cakap dia. sebab nak kawin lah kan.. hehe =)

bila dah nikah ni  lagi lah berubah kehidupan tu. memang 360 darjah lah pendek kata nya. bila kerja kena bagi commitment dengan kerja.. bila balik rumah tanggungjawab dah lain.. terus kena transform... kena berkhidmat dengan hati yang ikhlas =) hari tu duduk2 berborak2 dengan mak... mak bagi tips yang paling best... mak cakap masak dengan hati yang ikhlas... insyaallah sedap bila suami makan... =) =)

0 comments: