Thursday, June 21, 2012

Kesabaran





jam menunjukkan pukul 6.02 minute. emm... hari ni kerja malam. kerja malam untuk yang pertama kalinya selepas kawin... dalam hati rela je.. sebab dah nama nya kerjakan. xkira lah baru kawin ke apa ke.. kalau dah tu nama nya kerja kenapa nak bagi banyak alasan..tapi kalau dah takdir yang xdapat ditolak sangat2 tu baru lah tukar dengan kawan2.. =) =)  tapi jauh di sudut hati ni... rindu dekat encik iwan... hehe... sila muntah. huhu

emmm mana xnya sebab... encik iwan keluar rumah pukul 6.40 pagi dia naik tren je pergi kerja.. sebulan naik tren memang turun lah berat dia tu.. hehe.. wah xsabar nya... hehe.. =) dah lah keluar rumah pukul 6.40 pagi... sampai rumah pulak pukul 9.15 malam macam gitu. dia habis kerja pukul 8 malam.. hari jumaat je balik pukul 7 malam. berbalik kepada kerja malam.. memang xjumpe lah dia hari ni dan esok.. huhu... sabar2.. kerja2..

aku pulak kalau kerja malam start pukul 9 malam sampai 7 pagi... ha... macam mana nak jumpe kan.. kan.. esok tu pun kalau ade rezeki sempat lah jumpe kalau dia sampai rumah awal. sebab aku pukul 8.30 malam dah gerak pergi kerja. owhhh... macam ni rasanya ye kalau berjauhan... hehe... sabar ye kawan2 yang mana duduk jauh2 dengan suami nya. yang penting kepercayaan tu kena ada.. kesetiaan kompem2 lah harus... pasti.. wajib.. =)

p/s : okey lah nak masak sebelum pergi kerja... oh paris... london... seronok2 FOC... =) =)


0 comments: