Friday, June 15, 2012

Belajar masak..




hari ni off day @ sila lah cuti untuk tembamkan pipi ... eh2 baru kerja dah off day balik. rezeki2. emm hari ni off day sebab ahad kena kerja. xpe2 xkesah pun... kan namanya kerja.. kena lah bagi full commitment. hujung bulan nak gaji... maka kena lah kerja dengan hati yang ikhlas... insyaallah... =)

terkejut puan muda ayu.. balik2 dari hospital buat ward check.. habis awal jugak tapi lepak2 kejap dekat sana.. dalam pukul 12 tengah hari baru gerak balik. tengah duk leka kunci motor.. terpandang dekat parking kereta encik iwan.. eh2.. kereta ada... kenapa ni?? dalam hati bukan main risau...

dengan pantas nya... masuk rumah tengok encik iwan tengah tidur... laaa... xsihat rupanya.. amek mc. cian nya... xcukup tidur ye. terus transform tukar baju rumah... malas nak kacau dia tidur. biarkan dia tidur puas2.. xcukup rehat lah tu sampai kan xsihat. cian nya diaaa.....

eh2 bila dah kawin ni.. semangat semakin berkobar2 nak belajar masak. mak pesan kalau boleh masak sendiri untuk suami... okey mak.. orang belajar pelan2 ye. alhamdulillah selera betul encik iwan makan. nasib baik lah dia ni xkesah aku masak apa pun... hehe... dia cakap sedap... =)





terima kasih.. terima kasih.. maaf tau cyg kalau saya masak xsesedap mak awak. saya akan cuba perbaiki lagi.. yeaahhh... ni seronok ni nak masak tiap2 hari... masak je habis.. masak je habis... syukur2... semoga perhubungan ni akan kekal... terima kasih along n kak long ajar basic untuk masak.. =)

semalam hari first kerja.. balik rumah sama2 dengan encik iwan. wahhh terbaik lah... semalam encik iwan cakap dia nak masak kan untuk aku... eh2.. dah 5 tahun kenal kenapa saya xtahu awak boleh masak?? hehe... dia suruh aku sediakan bahan2.. potong2 apa yang patut.. lepas tu dia masak...

emmm... okey2... sedap awak masak encik iwan... pandai... =) makan malam semalam pukul 11 malam.. lambat jugak lah.. tapi tetap berselera sebab makan dengan encik iwan.. candle light dinner.. haha candle lah sangat... dah nak tengah malam dah pun... wah2 gemuk lah aku macam ni... eiii.. xnak lah..