Tuesday, February 22, 2011

Birthday kek


hari ni duty dispense.. memang kalau kerja dispense 1.. masuk pukul 7 pagi-2petang.. so kena lah datang pagi2.. !!! seronok kerja shift pagi sebab pukul 2 dah balik.. lepas tu boleh lah aku nak terbonkang tidur lame2.. hehe.. lepas dah tidur lame2.. malam mesti xleh tidur.. huhu!! dan yang x best nya bila kena bangun pukul 6 pagi.. huhu.. sangat2 x best okey.. !!

kalau kerja pukul 8.30 pagi lepas solat subuh leh sambung tidur kan.. tapi kalau aku larat aku x sambung lah tidur.. sebab lagi elok lepas solat subuh x sambung balik tidur. apa2 pun aku tetap kena kerja jugak kan.. so aku xkesah lah aku kena kerja time bila2 pun.. redha sahaja okey!! tak mahu banyak songeh... kang susah...

masuk tahun ni.. bos aku suggest kan setiap bulan kiteorang celebrate birthday staff2 yang lahir pada bulan2 sekian2.. tapi buat hujung2 bulan lah.. macam bulan 2 ni.. ada 4 orang... kak syaf 19.2 kak ina 20.2.. puan azan merangkap bos aku 21.2 dan aku pulak 22.2 ... bulan 2 lah cantik.. rapat2 jer.. selang sehari...terbaik lah kan.. hehe!!



puan suruh yang dispense pakai white kot.. sebab GM baru nak buat round2...huhu.. baru berangan2 xmau pakai..

aku... kak ina.. kak syaf.. puan azan.. (pharmacist in-charge)



mee hailam yang kak syaf bawak.. sangat sedap.. yum2..

xsempat lah nak ambik gambar banyak2.. ni pun lari jap untuk sesi potong kek dan nak ambik gambar.. sebab patient ade beberapa dekat depan tengah tunggu ubat..
3 keping je yang dapat ambik..