Thursday, February 10, 2011

Doa & Tawakal


penat nya aku rase....!!!!! entah lah..... huhu.... tapi kena kuat kan semangat kan.. no pain no gain... huhu...!!! pegang lah kata2 ini sampai mati okey...!!! xde orang yang xsakit untuk capai segala matlamat dia kan... kan?? kalau kite dapat sesuatu benda dengan mudah... maka.. kita xkan pernah rasa bersyukur...!! xkan pernah rase apa itu erti kesusahan... !!! kesusahan itu lah yang selalu buatkan kita semangat untuk menghadapi segala dugaan esok hari....!!! sebab orang yang susah akan sentiasa berusaha untuk memantap kan diri dia dan sesiapa sahaja yang dia sayang!!

hidup ni bagi aku terlalu singkat sangat2... banyak benda yang kite perlu laku kan... usia bukan peghalang untuk seseorang itu untuk berjaya...!! muda.. tua.. bila kite tahu apa matlamat kita.. maka... kita pasti akan terus berusaha memajukan diri kite... siapa dekat dunia ni yang xnak hidup senang kan.. semua nak.. tapi bila angan2 jer yang ada... apa yang kita dapat??? jadi kita boleh untuk angan2.. tapi tambah kan usaha dalam angan2 kita tu... serta kita perlu lah berdoa dan tawakal... !!


NORHIDAYU.BINTI.HAMID..... U CAN DO IT... GO2...

1 comments:

Nurfazilah Cipa said...

go ayu go!cipa dtg bwk award~amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html