Tuesday, February 8, 2011

Convocation day


alhamdulillah... akhir nyer setelah penat lelah aku berhempas pulas... hehe... ye2 jer kan.. !! akhir nya aku sampai jugak ke betol2 penghujung diploma.. dapat jugak diploma... syukur sangat2... bukan senang nak sampai ke tahap ni... berkat doa mak dan abah.. =) dan alhamdulillah dah dapat pun kerja.. alhamdulillah dengan semua rezeki yang ALLAH S.W.T. berikan kepada aku... aku bersyukur xterkira.. dan xdapat nak diucap kan dengan kata2..

majlis start pukul 2.30petang gitu... bertempat di picc, putrajaya.. persint 5... tempat ni sangat best dan selesa... tempat makan yang disediakan untuk mak ayah pun sangat best dan besar.. seronok rase hati bila mak dan abah cakap selesa tempat ni.. tu jer aku harap kan.. selain dari tengok diaorang happy bila aku dah dapat diploma in pharmacy ni... aku nak diaorang happy dan selesa dengan semua2 sepanjang majlis convocation.. alhamdulillah terlaksana jugak hajat aku.. terima kasih aku ucap kan kepada kolej aku.. =) =)

terima kasih mak.. abah.. sebab bersusah payah untuk semua ni.. cayang.. mak... cayang abah... sangat2... rindu mak n abah sangat2..... terima kasih mak sudi datang convo orang.. walaupun mak n abah xberapa nak sihat... mak n abah datang jugak... terima kasih sangat2...!! dan to my dear.. my cayang mohd idzuan... xpe lah awak xdapat datang... saya faham awak kerja kan.. terima kasih jugak awak sebab awak banyak bagi semangat time saya tengah study dulu...thanx sangat2... cayanggggg awak sangat2222.... !!!

nak sambung degree ker??? insyaallah ade rezeki aku sambung... tapi lepas ni bukan bawah tanggungan mak abah dah lah.. hehe..!! =) =) memang la baru diploma jer... tapi happy bukan kemain kan.... ye laaa... aku happy lah sebab... aku memang belajar main2.. hehe... time orang study aku tidur.. lepak2... bila exam jer... stresss... hahaha... tapi alhamdulillah aku habis jugak belajar... asal nak study jer mata suruh aku tidur.. asal tidur jer sebab study.. huhu!!

memang banyak sangat dugaan sebagai pioneer ni... dari mula2 masuk lagi... lepas tu pasal sponser lagi... macam2 lah... huu.. tapi berkat kesabaran kesemua kawan2... akhir nya.. kesemua kawan2 aku seramai 24 orang kot.. semua berjaya habis kan study... tahniah kepada semua kawan2 aku... =) rindu dekat diaorang.... semoga kita akan terus berjaya dalam kehidupan masing2 dan bertambah baik... insyaallah.. jagan lupe jemput tau kawin kang....


with my dad.. seorang abah yang sangat sporting dan xpernah berkira dengan anak2 dia...



with my beloved mom.. love her so much... =) seorang mak yang sangat tabah membesar kan anak2 dia... seorang mak yang mempunyai semangat yang sangat2 kental... respect sangat2 dekat mak.... =) =)


hadiah untuk yang anak( aku lah )... dari mak dan abah2.... thanx mak abah for the flower... !!

miss u damn much my beloved sayang... sayang awak.. thanx for the every things ....!!!


semoga kakak akan lebih berjaya lagi dari apa yang kak ayu dapat ni.. =)


semoga adik aku ni pun sama.. akan lebih berjaya dari apa yang aku dapat ni... =)

sayang mereka sangat2... sangat2.. sampai bile2...


terima kasih mak dan adik2 aku.. semua ni semangat aku untuk aku belajar.. walaupun penah rase macam... xnak dah belajar...xnak dah...hehehe... !! thanx... =)

adik2 aku ni banyak tanya pulak... penat aku nak jawab.. haha.....tapi xpe... =) =) masa aku nak pulang jubah n ambik original diploma tu... diaorang asyik lah tanya.. salah satu nya.. (ni salah satu nya...) yang lain2 dorang borak berdua jer.. aku dengar kan je lah...

kakak : kak ayu best xconvo??
aku : best lah... convo tu kite dapat bila dah berjaya tamat kan pelajaran kite..
kakak : kang kakak nak jugak la... memang sangat excited nada dia
aku : bagus2.. macam tu lah.. sambil aku senyum.. hehe

bagus adik2 aku ni.. ade semangat... budak2 kan macam tu...semoga diaorang ni akan lebih berjaya dari aku...insyaallah.. =)

kak ayu sayang adik dan kakak... kang adik dan kakak belajar rajin2 ye..dengan ilmu jer orang akan pandang kite... dengan ilmu jer kite dapat ubah segala2...ilmu itu sangat penting... sangat penting untuk dunia dan akhirat... =)