Friday, February 18, 2011

Mimpi


hallloooooo....... =) =) wow!! masa berjalan sangat pantas sekali...
dah nak masuk bulan 3 xlama lagi..
sangat pantas!! huhu!! macam mane dengan azam 2011??
adakah terlaksana?? xpe2.. relax2 okey..
masih ada masa untuk kita penuhi semua itu...
ingat... tekad!! tekad!! go2...!!

macam xpercaya kan... macam eh.. mimpi ker??
dah tahun 2011... dah nak masuk suku tahun 2011..
mase itu emas kan... berlalu sangat pantas.
entah bila ajal kita akan tiba.. entah bila kita akan menghadap ALLAH S.W.T.
bila ingat semua tu..rasa macam diri ni jahil sangat.
dengan diri yang banyak sangat dosa..!! takuttttt...
semoga aku akan pergi dalam keadaan yang baik.

okey lah nak tidur.. mata banyak mengantuk pun.. =) =)
esok kerja sampai pukul 4 petang pun..
ahad pun kerja sampai pukul 3 petang pun.. huhu..
tanggungjawab!! perlu dilaksanakan..yehaaa... =) =)


2 comments:

nenekk.. said...

bpe bnyk an lor??heheheh...

aYu said...

mak cik said : haha... seberapa banyak an pun boleh lah pun.. tiada masalah pun.. haha pun..