Saturday, February 5, 2011

Ulu yam



rasa nya macam dah lambat nak wish selamat tahun baru cina kan..?? tapi xpe.. nak jugak wish kan2..so selamat menyambut tahun baru cina ye kepada sesiapa yang menyambut nya..hehe.... =) cuti 2 hari yang lepas.. aku lepak2 rumah angah.. mak abah n adik2 aku datang cini.. sebab hari isnin.. 7.2 ni aku nak konvo.. so.. mak pun lepak lah cini jugak.. seronok sangat2.memang best giler lah..kan best. seandai nya tempat kerja dekat dengan rumah mak.. huhu...

so hari rabu malam tu angah.. mak.. abah.. ambik aku dekat rumah sewa.. hari khamis tu mak ajak pergi beli barang2 keperluaan.. cair punya cari jumpa la.. alhamdulillah banyak yang dah settle.. cepat2 lah selesai kan semua ni... aku dah pening kepala nih.. huhu... lepas tu terus balik rumah..lepak2.. tidur2 penat kot.. sebab hari rabu tu sangat penat!!!

lepas solat jumaat tu terus gerak pergi air terjun ulu yam.. sangat seronok lah.. xramai pun orang.. so macam tenang jugak lah nak mandi.. macam tenang jugak la nak buat air terjun tu macam aku yang punya tempat persendirian.. huhu!! sangat2 lepak dan sangat2 best!!! memang kalau dengan family la waktu paling best dan best lahhhh...!!




ha ade x ciri2 makcik yang baik?? hahaha... sangat geram sama ni budak.. pipi macam nak gigit2 jer.. hahaha... =) =)



ajmal : makcik2..lepas lah saya xsuke lah...xsuke..berapa kali nak cakap ni.. aduh..
makcik2 ni.. hehe :p