Tuesday, October 19, 2010

Oat + milo panas

minggu ni shift petang!! seronok bangat.. leh bangun lambat2.. hehe..
pagi ni masak nasi goreng ngan kak aya..
sebab semalam belagak konon nak makan oat n minum air milo jer
konon perut tu leh tahan la.. xsedar perut tu cam tong drum!!
hehe.. ha amek ko.. kul 2 masuk keje.. kul 3 aku da lapar sangat2!!
ha.. memang mulut ni asyik mengadu lapa la kan.. hehe
pukul 6 baru kedai nasi lemak tu bukak..
korang cube bayang kan.. dari pukul 3 - pukul 6 cam ane aku tahan lapar..
mak datuk!!! sangat seksa.. emmm.. ni baru beberapa jam xmakan..
orang kat negeri2 @ negara2 yang susah tu.. cian kan..
alhamdulillah aku dilahir kan dalam keadaan yang sederhana.. cukup
untuk nak makan nak minum nak beli keperluan dan jugak kehendak!!
kak aya cakap... xpe esok @ hari ni la kan.. dia masak kan nasi..
hehe.. cayang la kat kak aya.. dia masak kan nasi goreng hari ni
kang jap lagi nak makan... kul 1 siap2 nak g keje..
hehe... hari ni insyaallah perut ni xlapar.. sebab dapat makan nasi goreng jap lagi..
p/s : aku ingin engkau slalu.. hadir dan temani aku... disetiap langkah yang menyakini ku..
kau tercipta untuk ku... ( tetibe jiwang kan.. lari tajuk jap ni.. hehe )

2 comments:

Anonymous said...

Ayu3..
Ni aku ni, Mun..
Kirim an aku nasik lemak tu..
Rindu la kat dy..
Huhu.. =P

aYu said...

hehe... ok mun..
kang aku tolong makankan nasi lemak ni tuk ko ek.. hehe.. =) aku keje petang ni.. asyik makan nasi lemak tu je.. berlemak2 la aku pas ni.. hehe =)