Saturday, October 9, 2010

Merayap

bukan nak merayap xtentu pasal okey.. huhu..
merayap2 ni ade makne.. !! okey.. sila percaya okey
tadi g plaza alam sentral n saccmall..
teman leha g cari barang2 dia.... penat wo.. balik keje aku tido jap..
kul 3.30 baru aku bangun.. janji ngan leha nak g kul 3.30.. hehe
tapi terlajak lak tido sampai kul 3.30 ptg..
so siap2.. n last2 kul 4 baru gerak g dari cini...

time makan2 kat kfc tu aku ajak2 leha g cari katil
bukan pe.. sakit belakang2 aku ni tido kat toto jer weh..
so cari la katil.. mak datuk ko.. tilam harge nyer rm199.. pas tawar2..
dapat la rm180.. katil lak harge rm150..mintak tawar.. total rm320 jer dapat..!!
tilam ni bez gak la.. tebal n sangat selesa.. ye la balik keje penat2..
nak la jugak bagi badan ni tido atas tilam yang empuk2.. kan2?? hehehe... =) =)
huhuhu.. memang makan pas ni mau cover2 la..
haha.. maklum la gaji xmasuk lagi kan so kena la beringat2..
pas ni semua gune duit sendiri.. xmau da susah2 kan mak abah okey..

so lengkap la sudah semua barang2.. lega da.. memang minggu ni sangat penat okey
huhu... semua nyer kena buat minggu ni sebab.. pas ni.. start minggu depan.
abang saiful nak start bagi kiteorang keje shift da..
so duk aku ngan leha ni keje same2 lagi.. so minggu ni jer ada mase..
so pas ni.. agak kureng la penat nyer kan.. =) =)