Wednesday, October 13, 2010

PART 2

emm...entry ni pun da basi dan boleh la masuk dekat dalam tong sampah..
hehe... malas nak wat pasal ni sebab KECEWA ok.. =)
tapi bosan dan x tahu nakbuat apa.. so aku buat lah sambungan pasal ni
ni part 2 pasal lesen motor yang konon2 nak wat hari tu..
alamak... aku redha je ngan takdir tuk diri aku ni... hehe =) =)

urmm... hari sabtu 25.september.2010 tu.. ikutkan aku kena pergi dengar ceramah
tuk berapa jam tah xingat la.. hehe... tapi takdir kan.. aku sakit pulak time tu..
sakit perut n muntah2.. mak cakap sebab aku xcukup tidur dan asyik menghadap laptop sampai lupa nak makan.. huh!! setuju ngan mak aku.. memang pandai la.. hehe =)
so terpaksa la aku batal kan..kang kat sane jatuh pengsan kang sape nak tolong kan.
so tertunda la lagi lesen aku.. last2 aku malas nak fikir2 lagi
aku pun malas la nak sambung lagi.. lagi pun 1.10.2010 nak report duty kat hospital
so.. aku mintak la balik duit.. n cadang nyer nak wat kat metro kat depan
hospital tempat aku keja ni.. tapi mak datok!! mahal la..
so.. aku ingat nak wat terus lesen keta... lagi bagus...
then kang leh la terus beli keta kan.. hehehe... =) =)

tapi part nak beli keta tu lambat.. lambat...lambat lagi kot.. =) =)
n sekarang ni gi kerja jalan2 kaki... sambil jalan kire la keta ade berapa..
kire pokok ade berapa.. hehe.. xpe la.. tapi umah ni dekat je.. xla jauh sangat
5 minute sampai la kat tempat keje... =) =)