Sunday, October 24, 2010

Mid velly

emmm..penat nyer la!!! hehe.. walaupun penat aku tetap happy
sebab dapat jumpe iwan.. hehe... =) =)
hari ni tukar mood.. selalu keluar date je pergi midvelly..
midvelly jer keluar date..
huhu.. akhir nyer berjaya jugak memujuk encik idzuan..
hari ni pergi klcc.. aduh iwan ni.. sampai kl sentral pukul 11.30 pagi..
sangat lambat okey.. huhu.. pastu lepak2 kat mcd..sarapan..
lepas da sarapan.. pergi klcc.. sampai dekat sane dalam pukul 12 lebih2
nak dekat pukul 1 jugak la.. hahai la.. ni semua encik idzuan punyer janji la ni..
huhu.. nasib baik dia ni boyfriend full time aku dan juga
merangakap bestfriend part time aku yang sangat best la....hehe
kalau orang lain ni.. huhuhu.. memang aku... jadi baik la.. =)
jalan2 pergi cari wayang.. adui... dah lame xmelawat klcc ni..
lupe da wayang kat mane.. huhu... tension mak dibuatnyer..!!
nasib bek mood aku okey kan.. aku dan iwan cari la..
pusing2.. tour2 kejap.. yeahhhhh.. jumpe da dekat mane panggung wayang klcc
bangga tau!! hahaha... bangga ker?? wawawa =p =p
kiteorang tengok cite cuti-cuti cinta.. hehe.. enjoy gak la cite ni..
bez.. terhibur.. gelak2 je dalam wayang tu.. kelakar jugak la..
ramai jugak la yang tengok cite tu.. maybe sebab baru keluar khamis lepas kan..
tu yang macam ramai orang yang tengok..
emmm.. tadi time tengok wayang ade pulak budak kecik menangis
cakap kat mak dia nak balik2.. cian pulak aku dengar.. huhu...
sabar la adik ek.. lagi sejam setengah wayang nak abis.. =) =) =)
huh... memang nak balik pukul 4.. tapi xberjaya..
blah dari kl sentral kul 5.36.. sampai kat shah alam pukul 6.10 gitu..
sampai umah pukul 6.20 gitu... sampai umah kemas2 apa yang patut..
dan selebih nyer ngadap laptop..bukak fb dan ym... huhu..
wah2.. ni la first time aku balik awal tau... pecah rekod tau..
dalam tren tadi banyak gile tempat duduk..
rase cam nak baring jer kat dalam tren tadi..
hehehe... tapi kang kena sound pulak kan.. hahaha =) =)
seronok2.. ni yang berazam nak balik awal ni.. leh duduk..
kalau x.. bukan takat nak duduk.. nak masuk tren pun xleh tau.. hehehe
k la nak tito.. sok keje pagi.. kul 6 da kena bagun ni..
nak kena rest banyak2 ni.. sok n direct seminggu ni dispend pulak tu..
sesak.. padat.. mampat otak aku ni tau.. huhu... =) =)
k la.. nak tito.. mata da ngantuk.. minggu ni keje 7pagi - 2petang!!!
p/s : minggu depan aku nak balik kampung.. nak ziarah mak n abah serta adik2..
hehhe.. yahoooo... insyaallah.. =) =) rindu kalian sekalian.. nantikan kepulangan anak mu ni..
makkkkkkkkkkk....... rindu mak.......... =(
nak suh mak masak : ikan patin masak tempoyak
pucuk ubi masak lemak ade tempoyak + petai ..
hehe... yum2... bez2..
aku sangat suke masakan masak lemak okey!! sila paham.. hehe =)
yum!! sangat sedap.. =) =) terutama sekali yang dimasak oleh ibunda terchenta!!!