Friday, October 29, 2010

Kerja pagi

hari ni kerja macam biasa.. bagun2.. pergi kerja..
pukul 6.50 pagi gitu aku gerak dari rumah.. hehehe..
hari ini hujan.. aku jalan slow2 jer.. langah pun lambat2.
sebab takut baju kotor kena air.. hehe..

sampai hospital tepat pukul 7 pagi..
hari ni yang kerja malam kak zila dan kak ida..
kak zila balik lepas kak rubeni datang..
lepas jer kak rubeni dah datang kak zila berangkat lah pulang!!

so macam biasa.. kerja la engkau seperti biasa kan
hari ni dispense jugak.. setelah memasuki hari yang keempat
keadaan jantung ku kembali ke tahap normal
bacaan pun normal..dah xperlu nak jumpe doctor bagai kan.. hehehe...
alhamdulillah.. dah boleh dispense dengan rilex2 dah...

hehe.. k lah hari ini badan agak kurang penat cikit..
relex2 sahaja kan.. harap2 semua nyer berjalan dengan lancar la.





motif upload gamba ni?? : sebab rindu dekat iwan.. hehehe =) =)


0 comments: