Wednesday, February 17, 2016

Terima kasih husband



masa pregnant kan hana... hidup berdua... banyak masa untuk suami dan diri sendiri
sekarang anak dah dua... kadang tu masa untuk diri sendiri pun lupa...
untuk suami pun kadang2 xterlayan..hahaha.. maaf ye awak...
awak terima kasih sebab banyak tolong saya
tolong saya jaga anak2.. ni paling best saya rasa... tq sangat2... 
nak2 bila mood saya kelaut... awak langsung xkacau...
awak bawak anak2 keluar bilik.. jaga anak...
sambil saiko "jom kita turun.. mama nak tidur...kita jangan kacau"
kadang tu nak gelak... tapi tahan je.. kalau mood jatuh kelaut dalam...
cakap la apa.. saya nak tidur... nak mengamuk.. nak merajuk..

bila dah bangun.. terus insaf... eh kenapa la senget sangat perangai aku ni..
boleh x fikir baik2... banyak2 la baca quran... hilang sikit baran tu.. 
darah muda... baran banyak sangat... takdir allah... sorang baran.. sorang cool 
cool yang ko rasa eh... tolong la paham aku tengah terangkan.. jawab2..
jap lagi lek je.. "kalau cakap banyak kang salah jugak"
okey diam jap.. eh betol la apa yang awak cakap...
malu sendiri... buat benda lain.. kejap lagi.. awak nak minum apa??
tu tanda kita da kalah.. kita memang salah.. kita kena mintak ampun.. dah berdosa.. 
hahaha.. tapi bila usia dah meningkat naik ni... 
baru boleh berfikir 80% matang sikit... alhamdulillah...

harapan 1 je... nak hidup sampai jannah dengan dia..
kalau mood kelaut tu biasa lah.. asyik mengandung je..
mana mood nak okey je.. penat tau x?? huhu...
tapi suka mengandung.. xtahu kenapa.. bila penat membebel.. haha perempuan kan..
serius xboleh tengok rumah sepah.. xpe walau rumah xmewah macam orang..
janji sedap mata memandang... bila dah perangai xboleh tengok sepah..
bila penat bising.. semua xkena...
bila bising.. dia cakap.. "laaa...kan dah cakap xpayah buat"
lepas tu bagi balik.. " eh awak nak buat ker??"

dah gaduh lagi.. sampai kesudah.. hahaha... 
tapi gaduh xpernah lebih 3 jam.. lepas tu bila setan dah hilang insaf la..
buat dosa lagi.. malam2 mintak ampun... doa supaya mudah bersalin..
hahaha... kesian.. xtahu malukan... apa lah nak jadi..
dekat tempat kerja.. baran boleh kawal lagi..
tapi kalau ada yang xboleh blah sangat.. aku bagi je..
maaf la ye.. mood mengandung memang macam ni... jangan salah je..
salah siap sedia la... kita pun penat jugak.. tapi kita buat2 kuat.. sebab nak cari rezeki..
kita sama2 kerja tau.. jangan la main sedap mulut je.. =) =)

awak... awak sayang saya sampai bila2 tau.. sebab saya sayang awak..haha =p =p
tahun ni dah nak masuk 4 tahun kita nikah..alhamdulillah... 
anak pun nak masuk 3 dah... insyaallah... 
anak2 sayang awak... saya suka tengok awak layan anak2...
terima kasih awak sebab sediakan tempat tinggal
sediakan kereta untuk bergerak ke sana ke sini... 
terima kasih...setiap hari saya doa Allah  lindunglah awak
walau dimana awak berada... sebab saya xreti hidup tanpa awak... =) =) 

insyaallah... 



0 comments: