Sunday, February 7, 2016

7 bulan check up...



3.2 yang lepas kena datang check up lagi dekat klinik kesihatan 19 .. sebenarnya rabu tu baru lepas nite duty.. habis kerja pukul 7am.. pukul 8am dah kena ada dekat sana. alahai... berkorban untuk anak.. =) demi kebaikan bersama. bagi aku untuk hari check up dekat klinik kesihatan aku lebih selesa untuk off.. malas nak masuk kerja. pagi check up petang kerja..oh no.... mood sangat la ke laut.. huhu. nak handle anak2 lagi.. tunggu giliran.. kadang2 emosi agak terganggu.. sebab tu aku lagi selesa untuk off .. perasaan lebih tenang dan tentram sikit.. al maklum la beranak rapat2 ni agak penat.. nasib la umur baru 27 tahun.. ada jugak la tenaga nak kerah untuk handle anak2..suami..rumah dan diri sendiri.. masih boleh gagah..

disebabkan HB xreti2 nak naik ke paras 11.. maka kena la datang check up untuk 2 kali seminggu.. kadang tu tunggu result dari makmal macam tunggu result apa tah.. berdebar2.. bila result keluar... first sekali aku akan tengok bacaan HB.. alahai bila la nak cecah 11 keatas ni.. huhu... macam penat dah nak datang check up 2 kali sebulan.. Ni doctor kpj suruh start makan iberet folic... Katanya aku kekurangan zat besi dalam badan... Owh kesian... Huhu. Kurang zat besi tapi berat meriah je naik... Hihi... Baby tiba2 mama xsabar nak jumpe awak... 7 bulan da....insyaallah lagi 2 bulan kita jumpa ye. Berat awak pun dah 1.35kg... Patut la mama da cepat mengah.. Huhu.... Mau cecah 3kg gak ni.. Sama macam kakak dan abang... ;)