Saturday, May 14, 2011

Seminggu cuti


huhuhu... sangat2 seronok sekarang kerana dah ade dekat kampung....!!!
tenang jiwa aku duk rumah mak...hehehe=) =)
semalam lagi dah sampai... tepat jam pukul 12.30 pagi... =) =)
balik dengan abang num3..
dia anta kan balik kampung... terima kasih2...=)

cian dia drive sorang2.. aku memang xleh blah dah mengantuk
lepas perut aku dah kenyang... dalam keta layan msg dengan encik iwan
terus aku lelap kan mata... sebelum aku tido abang aku ade jugak melalak2
dia siap cakap lagi...biar ang xleh tido..
nyanyi lah kuat mane pun... orang mengantuk lah... hahaha

bangun2 aku tengok dah sampai dekat sabak bernam
yahoooo... seronok nye.... leh x mase ni jalan lambat2...
yahoooo.. yabedabeduuuu.......aku cuti seminggu
kan hours aku ade banyak... buat OT direct sampai demam2 aku.. huhu
so ni lah time nye.. aku claim lah OT aku..
4 hari cuti guna hours...3 hari guna AL..
wah2 harus jimat AL aku....harus aku enjoy duduk cini lelame

mak siap2 cakap nak makan apa bagitau... mak masak kan
ha??? xhappy hidup ko mak cakap macam tu??
tapi xpe aku xkesah sangat.. mak masak apa pun aku belasah sahaja...=)

so kepada semua... aku sedang bergumbira....
hohoho..... jom2 kite lupa kan seketika semua stress!!