Tuesday, May 17, 2011

Selamat bercuti


(sila abaikan gambar ni.. xde kena mengena dengan entry..huhu.. upload guna pc rumah so xde banyak gambar aku.. gambar ni jer tersesat dekat pc rumah aku.... xde gambar xbest..)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


selamat pagi semua.. ha pagi lagi kan??
semoga semua berada dalam keadaan yang sihat sejahtera..
hari ni wesak days.. cuti2... yahoooo... selamat bercuti..
hehe.. aku memang dah cuti pun kan aku tengah holiday2 ni.. isyk2...
hospital aku xambil wesak day.. xpe2.. aku memang cuti so.. xkesah kan.. =)

adik2 aku sangat2 lah seronok apabila tiba nya cuti..
memang dasar budak2.. pantang cuti seronok.. seronok jer cuti..
same2 same macam kakak dia dulu.. kalau cuti serooonnnooookkkkk!!
sebab kan boleh bangun lambat... boleh tengok tv sampai suka hati aku..
semua best lah kalau cuti bagi seorang budak2 yang bergelar student...
syoiiiikkkkkkkkkkk bangat.... =)

okey lah... selamat bercuti untuk semua..... =)
happy holiday... so rest2 kan lah badan dan minda ek..
to encik iwan.... rehat cukup2 ek... cian awak penat kan.... =) =)