Thursday, June 24, 2010

Burger otai

emmm.. cam tesion lak aku rase..!!
huhuhu... yela... aku merasakan bahawa berat badan aku ni
sedang naik =( =(
uniform kolej sudah semakin ketat.. huhu..
adui macam mane aku nak wat ni??
pening2.. hehehe =) =)

ye la mane xnyer kan..
pagi2 makan kueh 3 keping dan air milo ais.. xpun nasi lemak.
tengah hari makan nasi dan lauk serta sayur2..
malam lak.. agak tergoda setiap kali lalu dekat kedai burger otai..
so aku order la burger benjo tambah cheese..
tak cukup dengan burger.. aku beli lagi nasi lemak..
xpun rojak kueh.. huhu =) =)

ha mek ko.. banyak x aku makan?? huhu..
balik je dari keje@practical tido jap..!! kejap ker??
hehehe =) =)
ha cam ane berat tak nek ni??
adui.. pening2..

dalam2 duk memikirkan tuk mengurang kan makan dan tido petang ni..
disamping itu konon2 dapat la nak turun kan berat badan =p =p
TAPI!!!
makan tetap makan berselera besar jer..
tido lak tetap lena..
adui.. maklum la tengah bahagia sekarang ni.. =) =)

hehe.. tension ke aku??
hehe.. sebenarnyer tak la sangat kan.. =)
xpe la .. try la tuk maintain kan berat sekarng ok..
tinggi = 162 cm
berat = 56 kg..
bmi = 21.3
emm.. ok la tu kan??
sihat sejahtera aman dan damai =) =)

k chow =) =)


0 comments: