Monday, June 14, 2010

Hospital

wa... hari ni sangat penat.. huhuhu =( =(
sangat-sangat penat..
semalam aku tido kul 2 lebih-lebih..
huhu.. ntah la cam takleh tido lak..
dah amek ko esok nyer aku jage dalam pukul 8..
kelam kabut la jawab nyer kan?? huhuhu =) =)
huhu.. kul 8.20 siap dan gerak pergi hospital..
wa sangat penat lo jalan laju-laju... huhu =( =(
sampai hospital pergi bli sarapan.. kueh kat cafe xmenarik langsung =( =(
xpe la makan untuk alas perut je pun..kang kalau xmek breakfast lapar..
xtahan aku nak bertahan sampai kul 1. tanpa makan pape.. hehe =)
so pas mkan sambung wat keje..
minggu ni aku kat outpatient..
hari ni ada derma darah.. staff dari hospital government datang.
so macam ramai la customer @ guest dekat ruang depn tu..

emm mule2 rilex je outpatient kan..
entah la pukul 10 lebih-lebih kot banyak gile prescription...
emm.. sangat penat ku rase kan pada hari ini...
hahaha..gile poyos!!!
penat sangat-sangat.. =( =(
kepale pening lak sebab xcukup tito.. huhu..
emm matlamat utama aku lepas balik nak tido.. =) =)

time balik tu singgah jap beli burger otai..
benjo cheese.. yum2... serius sedap weh =) =)
xtipu.. try la.. hahaha =) =)
emm pas sampai umah tu aku makan burger dan sembahyang dan tito..
huhu.. terlepas maghrib aku.. =(
kul 10.30pm tadi aku terjaga..
ni dah xleh tido lagi..huhu..
ngantuk2 cepat datng..
aku nak tido ni.. =0 =0

k la tata.. nak tido dah..
esok keje..
perlukan rehat.. penat2..
setiap hari kerja 8.30a.m sampai kul 5pm =( =(
sabtu kul 8.30am sampai kul 12.30pm
ahad lak cuti... huh....
xpe2 ayu.. dah last semester dah...
sebulan je lagi practical semester ni..
xpe2 tau.. saba banyak2 ok.. =) =)