Sunday, June 20, 2010

Lepak-lepak

Hari ni kua ngan makcik kuh..
huhuhu.. ( nyna kamal)
makcik ker?? hehehe.. mungkin kot..
yelah dia sepupu ngan mak aku..
so kire nyer dia tu pangkat makcik la ngan aku kan??
hehehe.... kiteorang ni same umo.. kire rapat gak la..
penah satu skolah time skolah rendah and time form 4.. =)
tapi aku panggil dia kakak jer..
dia ada kembar..
yang adik kat kuantan.. so xdapat la kua ngan dia
kua ngan kakak nyer jer.. =)
bez sangat2 kua ngan dia ari ni..
njoy.. huhuhu... =) =)

dia ajak kua teman dia pergi beli baju raya kat masjid jamek..
tup tap tup tap..
kul 12 gak aku sampai kat masjid jamek..
tunggu tren lagi.. tu yang lambat tu..
nasib baik aunty aku pun lambat gak..hehe
so xde la dia tertunggu - tunggu aku kan?? hehe

tapi kul 1.30 da settle da kat masid jamek..
agak awal lagi ye untuk pulang.. huhu..
pas da jumpe baju... kite orang pergi la klcc..
lepak dekat sane...
hehe.. aunty nyna belanja aku makan..
ni yang cayang kat dia lebih2 nih.. =)=)
time kasih la makcik ku.. hehe =)

sedih-sedih.. ingat kan nak tengok karate kit..
tapi tiket kul 3.30 abis la pulak.. =(
sedih2 la jugak kan.. memang teringin sangat nak tengok cite tu..
tapi xpe la kan... mungkin xde rezeki aku kot..
xpe2 ayu len kali kite tengok ye.. =) =)
tapi bila nak tengok?? uaaaaa =( =(

so pas xjadi nak tengok wayang tu..
kite orang window2 je kat klcc..
lepak kat kinokuniya bace2 buku jap..
nak cari novel lagenda budak setan..
tapi xde gak...
dia cakap buku tu buku lame..
so xde da la kan..
tapi disebab kan atas permintaan ramai
lagi 2 minggu baru masuk balik buku tu..
xpe la.. kang cari la kan.. =) =)

pas blah dari kedai buku tu..
kiteorang g jalan2 round + tawaf klcc tu.. =)
sangat penat la.. tapi seronok.. =)
dalam kul 5 kot blah dari klcc gi kl sentral..
lepak jap kat kl sentral.. kul 6 baru balik..
kakak g blah seremban n aku blah pelabuhan klang =)
sebelum blah kiteorang mek gambar =) =)




0 comments: