Sunday, July 4, 2010

Rindu anda

tibe-tibe malam ni rase rindu yang tidak dapat lagi dibendung
yang tidak dapat lagi dinafikan..( haha.. gile skema kan??.. hehe =)
kepada senarai dibawah ini ye...
-mak & abah
- adik-adik
- anak-anak sedara ku..
- iwan ku cayang juga tak terkecuali..(hehe..)

emm.. seksa nya apabila kite merindui orang kan..
rindu sangat2 kat mereka semua..
semoga mereka semua didalam keadaan yang baik-baik sahaja ye..
uwaaaaa..... tolong2.. hehehehe =)

saya norhidayu merindui kamu semua okey..
sila la percaya keikhlasan hati anak mu ini mak abah
sila la percaya keperihatinan hati kak ayu ini adik-adik ku
sila la percaya kejujuran hati cik de ini anak-anak sedara ku
sila la percaya ketulusan hati saya ini iwan ku sayang
yang saya amat merindui kamu semua..

hehehehe...
kamu-kamu semua sila juga percaya juga bahawa saya betul-betul
merindui semua nya..
k la bubye saya nak tido...
nak rehat kan badan saya yang agak keletihan ini yer..
k la nite semua.. =) =)