Saturday, July 24, 2010

Mantin

finally !!!!!!!!!!
selamat da sampai kat mantin... =) =)
selamat menjalani kehidupan di kolej pulak.. =) =)
selama sebulan jer... hehe =) =)

umm... seb bek minggu ni aku keje shift kul 7 pagi - 2 petang !!
wah2.. dapat la aku balik mantin awal... =) =)
hehe.. ni da sampai da pun..!!
pas je balik keje aku n saliha ciq terus jer kemas2 barang2 dan gerak
tunggu teksi.. kul 3 lebih2 teksi sampai..
singgah hospital pulang kunci n terus gi ktm shah alam..


penat gak la perjalanan tersebut.. huhu
alhamdulillah akhir nyer dalam kul 6 kiteorang sampai kat mantin...
amek kunci kat pak guard dan nek cari umah..
masuk2 tengok umah da kemas..
wa seronok gila la kan..
dapat pulak bilik yang ade bilik air..
lagi la happy kan.. =) =)
kak ina da sampai dulu.. tapi dia kua jap.. =)
so sapu2 sampah..
dan pastu kemaa mane2 yang patut..
da siap kemas2 tu kan..
aku tergerak hati nak lepak kat bilik depan..
lepak2 dan lepak..
tengok dalam de satu beg tu..
de BUKU BPC..!!!
haaaaaaaaaaaa??????????
BUKU PBC????
nape pulak kak ina de BUKU BPC???
buku tu kan tuk budak2 junior jep!!!
ha?? hati da mule xsedap wehhh
hahahaha.. g jumpe leha cakap semua2 tu..

hahahahahahahaah.. ni part paling xboleh blah wehhhhhhhhhhhh
aku dan leha duk2 tengah berpikir2
last2 de dak junior.. cohort 5
masuk.. aku tanye..
" ni umah korang ek?? "
diaorang cakap.. "a.ah"
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahhahahahahahah
leha masuk bilik mek kunci tengok kat kunci tu..
SJ02-02-08 !!!
tu ha patut nyer rumah kiteorang!!!!!!!!!
bukan SJ02-02-07 OKEY!!!
aku punyer salah la ni.. haha... aku yang masuk dulu..
lupe nak tengok number umah.. haha
main masuk jer.. tengok umah xberkunci lak..
lagi la yakin kan.. sebab kak ina da sampai dulu..
tengok lak bilik yang depan tu da de barang2.. haha =p =p =p
haha.. malu siot !!!!!
umah tu kosong jer.. sebab dak2 cohort 5 kena pindah nek tingkat 2
sebab kate nyer umah dorang yang kat tingkat 1 tu
de student nurse nak masuk!!
patut la umah nyer da cam kemas
hahaha =p =p =p =p
seb bek dorang2 tu junior kiteorang.. xde la malu sangat2.. hahaa
TAPI ADE GAK LA MALU NYER!!
hahahaha =p =p =p

wa sangat penat dan malu ye kawan-kawan sekalian .. huhu
tapi lek jep.. sebab umah dak junior kiteorang!!!!
so tengok2 umah kiteorang yang sepatut nyer kat belah kiri tu... hahaha..
tapi berkunci...
sebab kak ina kan kua!!!!!!!!!!!
so memamg la umah tu berkunci kan.. hahahaha
huhu.. memang lawak..
kemas2 balik barang blah g umah yang btol okey!!
hahahahahaha..
lawak btol la cite ni..
ni la pengalaman pertama salah masuk umah orang!!
sepanjang belajar kat cini.. sepanjang kua masuk umah..
ni la PERTAMA KALI YE!!!
haha.. 23.7.2010... haha!!!

penat kot !!!!!!!!!!!!!
da la travel dari shah alam..
nek pulak tren dari kl sentral ker seremban..
tren nyer xde aircond!!!
xde udara.. !!!
mau pengsan aku dibuat nyer okey!!!!!!
huhu.. tapi alhamdulillah.. selamat da aku sampai kat cini..
umah pun da siap kemas.. da siap basuh baju..
da siap la semua2 nyer..
jap lagi nak layan cite koren lak..
hehe
BOYS OVER FLOWER.. HEHEHE =)
~ ka la tata... kang kite sambung2 lagi okey.. =) =)





0 comments: