Tuesday, July 20, 2010

Akhir nya

wa.. kejap je rase..
da nak balik da minggu ni..
minggu ni last practical kat KPJ SELANGOR..
rase cam semalam jer aku baru samapi..
hahaha.. hyperbola btol kan.. =p =p
jumaat ni last la..
berangkat pulak balik kolej.

aduh.. nape tah ngan aku ni..
practical kali ni..
2 kali da sakit jumpe doctor..
first tu kene cirit-birit.. huhu.. sakit wo.. xtahan jumpe doctor..
ni lak start ari sabtu badan dah rase semacam jer..
rase seram sejuk je..

umm...
ari sabtu tu da start bersin2 da..
pastu lak hari ahad tu selsema.. aku da amek ubat clarinase biasa..!!
isnin pagi tu okey jer..
tah cam ane.. malam isnin tu.. demam la pulak..
penat tau.. badan rase cam xsedap jer..
aku tido berselubung selimut.. huhu

so hari ni.. ok2 jer..
tapi time tengah hari badan da rase cam panas jer..
muke pun cam muke sposen jer.. huhu
so g la HR mintak surat..
nak jumpe doctor kat A n E..

ni da makan ubat ok cikit da la..
mintak2 kesihatan okey jer..
da la nak balik nilai nek tren kan..
semoga aku kuat da cepat la sembuh sepenuh nyer..
sakit ni kan penghapus dosa.. =)
aku redha =)

wa... ni da balik kolej ni..
tinggal lagi sebulan je lagi nak abis blaja..
bulan 8 ni final exam..
hope semua nyer dalam keadaan yang baik2 jer la kan..
insyaallah.. =)