Saturday, July 5, 2014

hari ni hari sabtu..

hari ni berbuka dekat hospital. sebab kerja petang. terima kasih mak sebab sudi hantarkan nasi ambeng. entah lah aku baru tau nasi ni masa duduk dekat sabak bernam. dulu masa dekat kuantan sumpah xtau apa benda nasi ni. hihi. tapi bila cuba memang sedap. =) xpe2 kita belajar makan.. kalau tekak boleh terima.. okey lah. kalau tekak xboleh terima suka hati.

terasa perit sangat tekak sebab batuk dan selesama. xpe sakit tu penghapus dosa2 kecik. redha je. nak makan ubat.. mengandung pulak. bukan xnak.. tapi berjaga2. kesian dekat anak. sayang dia.. =) yeahh bulan 12 insyaallah hana nak dapat adik. dah start panggil dia kakak dah. dan dia pun respon je bila aku panggil dia kakak. good... hana anak solehah.. =)

selamat berpuasa semua =)

0 comments: