Saturday, July 26, 2014

Kerja hari raya..




dah hari sabtu dah. alahai sekejap sangat rasa nya masa berlalu. sedar xsedar dah nak dekat raya. tahun ni kerja time raya. esok ahad malam raya kerja malam first night. lepas tu raya pertama kerja second night. so pagi raya boleh lah beraya. tahun ni memang teringin sangat nak makan rendang.. ketupat. lemang. mintak2 lah dapat. baby nak sangat makan.setiap hari terbayang2.. =)

hari selasa sleep day.. pun boleh pergi beraya lagi. balik kompem kepala aku ting tong. lepas tu rabu kerja sebab xcukup staffkan. khamis kerja jugak. lepas tu jumaat-ahad baru dapat cuti. alahai sedihnya... nak buat macam mana kan.. dah kerja macam ni. kalau xkerja tahun ni.. tahun depan. eh tahun depan xnak lah. baby baru 6 bulan kot. kesian kalau pilih kerja tahun depan... no.. no..

p/s : nak rendang.. nak lemang.. nak ketupat... sabar ye baby.. hihi.. =) selamat hari raya semua. hati2 balik kampung. malam raya kompem sebak dengar takbir dekat pharmacy.. uwaaaa...


0 comments: