Wednesday, April 2, 2014

Set kurus shaklee


Ni set kurus shaklee. Set premium.. Konsep kita guna kan bakar... buang dan bina... Bila kita menggabungkan ketiga2 konsep ni.. Maka kita mampu menurunkan berat badan kita secara sihat dan selamat serta berkesan. Bila kita cuba baru kita dapat rasai nya sendiri. Pilihan ditangan masing2.

Untuk bakar kan lemak2 yang ada dalam badan.. Shaklee menawarkan product lecithin atau omega guard.. Lepas dah bakar kita tambah pula dengan product alfalfa dan herb-lax... Dimana fungsi nya untuk angkut semua yang dah dibakar dan dipecah kan oleh lecithin dan omega guard tu tadi melalui detox @ buang air..

Lepas badan dah memalui 2 proses yang tadi. Badan kita memerlukan pula protien untuk membina balik otot2 tadi. Dia mana shaklee menawarkan product cinch shake. Ia nya amat penting untuk pelihara otot supaya tidak kelihatan mengelebeh apabila berat badan sudah kembali ke paras normal.

Untuk kesan yang lebih maksimum tambah kan cinch energy tea mix. Ia nya amat bagus untuk tingkatkan kadar metabolisma dalam badan.selain itu ia nya mampu untuk memberi tenaga dan menggalak kan tenaga. Metabolisma yang tinggi mampu membakar lemak dengan kadar yang cepat..

Jom pilih yang terbaik untuk kesan yang terbaik dan berkesan. Set lengkap ini mampu mengatasi masalah berat badan anda.. Pm saya ayu ahli shaklee anda.. Jika ada sebarang pertanyaan boleh ke email saya.. yuyu628289@yahoo.com.. Nak harga yang lebih berpatutan jom masuk ahli. Hanya rm65 sahaja.. Keahlian seumur hidup... 019-3972614