Monday, April 14, 2014

Selamat pagi...


Hari ni kerja malam. First night. So bila kerja malam. Waktu siang biasa nya layan kerenah budak kecik ni. Bagi dia mandi... Bagi dia makan. Dan bagi dia susu. Dia dah pandai dah. Kalau ada mama.. Kata kan xnak kepada susu tepung. Susu mama lagi best. 

Kalau nak susu buat2 lembik lah badan tu. pastu merengek2. Pandai buat muka kesian. Kalau panggil nama dia sekarang ni dia dah tau dah. Panggil hana ke.. Irdina ke.. Dia akan toleh. Tapi kalau dia tengah buat sesuatu.. Hampeh lah nak pandang.. Toleh pun x. Busy sangat.

Semakin hari semakin satu2 dia ada idea baru. Tu lah.. Sekejap sangat masa berlalu. Bulan depan dah setahun umur dia. Nak bagi hadiah apa ye untuk anak mama?? Oh.. Kita mintak dekat ayah mainan masak2 nak?? Asyik main lori je..  Hana kan perempuan. Kena lah perempuan cikit... Kan2...  

P/s : ni update pagi tadi. Auto publish.
  

0 comments: