Saturday, October 27, 2012

selamat hari raya aidiladha =)




selamat petang semua... rasa macam dah lama sangat xupdate. rasa nya xterlambat lagi nak mengucap kan selamat hari raya aidil adha... tahun ni semua family aku beraya dekat rumah aku. sebab keadaan mak yang xberapa sihat. tahun ni seronok sangat sebab semua ada... family along.. family angah.. adik beradik yang lain. anak2 sedara... meriah je rumah.. aku suka rumah meriah2. sebab dah biasa kan adik beradik ramai.. lepas tu kecoh2.. huhu.

kecoh adik beradik je suka.. kecoh benda2 lain xsuka.. hehe..sebab saya sangat sayang kan family saya... mereka2 tetap dihati... =) alhamdulillah dapat cuti start dari hari khamis. tu pun nasib sebab kerja malam kan. tapi aku memang dah agak dah.. selalu nya.. eh memang selalu lah nite duty aku jatuh hujung2 bulan. time2 nak gaji gitu. tapi ada jugak jatuh tengah bulan. lepas 2 3 kali tengah bulan.. start balik kerja malam hujung2 bulan.

p/s : selamat hari raya aidiladha semua.. maaf zahir dan batin...


0 comments: