Monday, April 19, 2010

PC fair

ha weh2...hehehe... meh cini meh aku nak cite cikit ni... =)
gile la smalam penat gila... @ AHAD=18.4.2010
kat klcc de wat pc fair la kan..
so si cipa ni ajak aku teman kan dye..
wawawa... duk ngah xde duit nih..
hehehe... tapi aku gi gak..

nape erk nak gi gak??
1) nak teman cipa..dye yang ajak aku... =)
2)sebab aku bosannnnnnnnnnnn......
3) nak bli mouse=da rosak adik aku wat rosak..xbez xde mouse..hehehe
4) nak bli headphone=sje nak layan jiwa.. hahahaha..
5) nak bli bluetooth device..

so gerak dari hostel kul 10 lebih gak la kot..
asal nyer konon la poyos nak gerak awal kul 9..
hahahahaha... da tu ari sabtu nyer gatai sangat gi tido kul 4 pagi!!!!!
so cam ane nak bagun kul 8??? hahahaha
so kul 11 kot sampai ktm..
sampai2 g la breakfast kat kedai kat2 citu..
wa pagi2 nih cam xde mood lak nak makan kan??
so aku pun order r MILO AIS SATU DAN ROTI CANAI KOSONG..
huhuhu... mule2 lek jer aku makan..padahal tekak aku ni da mule xlalu..
tapi time ngah duk story2 ngan si cipa tu..
dye kata kat aku ngan muke yang bersahaja nyer..
"YANG PENTING ROTI NI XSEDAP"
ha.............aku setuju.. ha mek ko.. terus aku da malas nak makan.. hehe...

so da bayar2.. jumlah nyer RM2.50.. seb bek ok harge nyer..
fuhhhhhhh...hehehe =)
so kiteorang gerak la gi ke ktm..
bli tiket.. n tunggu tren... heheheh... ni ha keadaan ktm nilai yg xde org..
hehehehe..
tapi pastu ade la gak org an...
tapi malas aku nak duk amek gamba jer...



tunggu punyer tunggu tren pun sampai..
ha bukan men excited aku nk cari tempat duduk.. emmm
xde tempat kosong pun!!!!!!
huhuh!!!!!!
so aku pun cakap kat cipah..
jom r kite bersila jer kat lantai ni..
weh2..penat r nak berdiri.. DALAM SEJAM GAK LA DARI NILAI NK KE KL SENTRAL
seb bek tren yang kusi cam dalam bus 2.. so xbp nak nampak la muke kami..
hehehe... tapi yang agak lawak nyer.. pas
kite orng ni.. wat keputusan selamber gle...
diikuti la 3 org mamat pun ikut besila gak...
hahahaha... wa... bagus2.. ramai pengikut aku nih... =)
kite orang duk kat bawah tu sampai kat bandar serdang jer..
mak ai.. manusia telah mula memenuhi tren...
so?? ko xreti2 nak bgun... hehehe...

ha... sampai kat kl sentral tu... lepak2 jap n teruskan perjalanan ke klcc..
da smpai tu.. g la makan.. mak ai.. ramai nyer org kat klcc ari ni...
emmmmmmmmmmmmmmm.. =(
pe da kan de pc fair... mmg r cam ni keadaan nyer.
so kite org pk2 kiteorg pun mkan la kat mcd...
gile panjang... yang ak paling geram ngn satu amoi ni..
tau la ko nak bli ice cream tu 1 jer.. tapi beratur r.....
orang len lek jer leh beratur.. ko lak xsaba2!!!!!!!!

HA... MAKAN PUN DA ABIS!!!!
get ready nak g pc fair....hehehehehe...
energy pun da topup.. pe lagi... semangat la weh!!!
hahahahaha....
so mule2 kiteorg wat servey2 lu...
pas jer da siap wat satu round... start la aku nak cari barang2 aku..
and barang2 cipa...
agak penat la.. sbb ari ahad kan..last day pc fair kat klcc..
wow...sesak sangat..huhuhu...
emmmm..xpe2 yang penting barang2 yang aku nak ade..
n aku ske2...hehehe... sebab MURAH!!!!!!
hehehe....

penat gak la.. kat dalam tu jer da 2 jam lebih kot..penat...huhuhu...
so lepak jap kat depan kolam lua klcc tu.. amek satu gamba jer..hehehe...
da xtahan..panas..lepak jap jer.. sbb kat dalam pc fair 2 da berpeluh da..hehehe..

yang baju ijau tu..ngah amek gamba.. org lua kot.. sbb laki dye mat saleh..
mix kot dorang ni..

da xtahan.. aku pun masuk la kat dalam...yeay2!!!
sejuk2!!!!
hehehehe.......
ha pastu cipah la ajak nk g petrosains...???
ye kan?? hehehe... tapi xjadi masuk pun... aku suh dia amek kan gamba aku jer..
hehehehehehehehehe=)


wacha.........hehehehe =) peace... luv u =)
ha tup tap tup tap..kul 6 lebih blah dari klcc..
sampai nilai kul 9 lebih..tunggu kawan aku jap n gerak blik kolej..

wa sangat penat... smpai hostel.. aku testing2..hehehe..
alhamdulillah... walaupun murah...semuanyer berfungsi ngan bek sekali.. =)
kul 1.30 mata aku sangat da xtahan aku pun tido la... sebab sok de class... =)

dan hari ni dalam clas sangat la mengantuk sekali!!!!!!!!!
satu apu pun xmau masuk dalam pale otak aku ni..
5 minit pertama jer..pastu2.........
blah2.............xde pape da melekat kat pale....hehehehe =p


p/s : cipah time kasih tau.... time kasih tuk semua2...hehehehehehe =)