Sunday, April 25, 2010

Sungai tekala

ari ni 25.4.2010 kenangan yang agak bez..
umm... setelah sekian lame la kiteorang ni x gi mandi mandi satu umah..
so ditakdirkan pada ari ni tertunai la hajat kami itu... =)
hehehe.. bez sangat2 tau.. xtergambar dek kata2..
semua housemate aku join..

1) rina zein
2) faezah ft shoko
3) siti sara
4) farah phen
5) saliha ciq
6) natasha Brownies
7) Emilia Emolilo
8) shuhada Wan Zein

ha kite orang pakat2 nak g cini la.. HUTAN REKREASI SUNGAI TEKALA..
umm.. sangat seronok... =)
kul 7 leha da kejut aku suh tolong dye sediakan speghetti..
wa mata ku banyak ngntuk.. huhuhu...
so tup tap tup tap.. kiteorang berganding bahu menyediakn bekalan makanan..
hummmmmm =)

emm kire2 dalam kul 11 pagi kiteorang sampai..
seronok2..hehehe....
agak ramai la orang ari ni.. tapi xpe..kiteorang semua melangkah dengan perasaan yang
sangat gembira... wallaa la weh ~~~
hahahahahah =)

so kite orang pun cari la port yang kiteorang penah lepak lu...
la..... ade orang.. so xpe lek2 kan.. kiteorang setting2 lu barang2..




ni saliha ciq ngan faezah ft shoko ngah masak speghetti.. tapi mee la..
kuah da masak kat umah.
hehehehe...
wa sangat xsabar nak terjun kat dalam air.. =) =) =)



tempat ni sangat bez... hehehe... cam kolam.. leh berendam.. =)



kiteorang pun mandi2.. mandi2.. hapy2... hehehehe
agak2 dalam kul 3 lebih blah la..
salin2 baju dan berangkat pulang la kan..





emm ni je pic yang dapat aku upload..hehehe..
sebab gamba2 yang len tu secret la an2.. hehehe...

dalam keta aku tido jer..hehehe.. penat sangat2 badan aku ni..
sampai hostel kul 5 lebih..
blik basuh baju yang da penuh kat baldi.. =p
pastu lepak2 jap..
mandi.....
pastu makan speghetti.. sebab tadi de banyak lebih..
berganding bahu tuk menghabiskan nyer..hahaha
k la da nak tido..
mata pun manyak ngantuk..
badan pun manyak penat..

k la.. pape pun aku sangat seronok pada hari ini..
hehehehe...
xpe2 kang next month wat lagi ok...
moga2.. tertunai..
happyyyyyyyyyyyyyy =)









0 comments: