Sunday, July 24, 2016

perbaiki diri...




alhamdulillah... jom kita amalkan setiap kali lepas solat. xlama mana pun..  sekejap je.. ni la yang aku amalkan pregnantka haziq lagi.. masa pregnantkan haziq badan agak penat. kadang2 lemah je rasa nya. ye la masa tu hana anak yang sulung baru 10 bulan.. mana nak layan kerenah dia lagi.. mana nak uruskan diri.. mana nak uruskan rumah.. nak kerja pagi.. penat tu xpayah cakap la. kadang2 macam nak menangis je rasanya.. tapi apa boleh buat.. kena hadap jugak..

tiba2 terjumpe ni.. terus amalkan.. dan hasil nya.. kekuatan tu datang tanpa disuruh... hadir nya dengan sendiri.. kadang2 macam xpercaya.. eh aku mengandung ke x ni.. lain macam je semangat ni. kadang2 tu lupa mengandung. mana boleh nak lemau2 sebab anak kecik lagi. kesian dia. kadang tu nak cepat xbuat pun. sekarang ni cubakan diri untuk jadikan amalan harian setiap kali lepas solat. insyaallah.. kita perbaiki sikit..






0 comments: