Friday, October 2, 2015

9 tahun



Daisypath Anniversary tickers


dah 9 tahun da kenal dia.. hoho. lama jugak ye. dari zaman sekolah 2.10.2006-2.10.2015 .. alhamdulillah. macam2 dugaan yang kena hadap.. tapi kalau Allah dah kata kita mampu.. mesti kita boleh hadap nya. susah macam mana pun pasti ada jalan terbaik =) kan semua tu dah ditetapkan sejak kita dalam perut mak kita lagi. siapa jodoh kita.. bila ajal kita.. berapa anak kita. semua da lengkap. semua da ada.. percaya takdir Allah itu adalah yang terbaik.. insyaallah... bila kita menghargai.. kita akan bersyukur =) 

terima kasih awak.. untuk semuanya. terima kasih tolong saya jaga anak2. terima kasih sebab buatkan susu anak2 waktu malam. terima kasih sudi basuhkan berak anak.. terima kasih faham apa yang saya xsuka. terima kasih sebab sudi layan saya nak pergi sana sini. bila jalan2 dengan awak saya happy.. sebab awak orang yang sangat relax. layan je semuanya.. tq encik mohd idzuan...  adil lah.. saya semua benda nak cepat..awak pulak cool je..tapi kadang2 geram jugak.  sebab tu kita kawin kot.. =p =p 

bila gaduh memang xingat dunia.. biasa la suami isterikan. tapi kalau gaduh xpernah lama2. sebab entah lah. harap2 sampai tua lah kita tetap macam ni. amin... bersyukur sangat dah dengan apa yang kita ada. terima kasih sebab sediakan tempat tinggal yang selesa.. kereta boleh gerak sana sini. makan semua cukup. anak2 pun sayang ayah.. semua nak ayah. mama jelez.. huhu. bak kata awak.. kalau nak anak macam tu.. waktu malam bangun buat susu. terus jawab.. emm xpelah.. anak mesti sayang mama jugak.. sebab mama yang beranak kan dorang.. haha.. sori la nak buat susu malam2.. malas.. =)