Friday, May 29, 2015

Mama kepada 2 anak..

selamat pagi dunia... sejak2 da ada anak 2 ni... bagun pun da awal2 pagi. walaupun cuti tetap mind set dah set pagi je kena bangun. kalau kerja petang atau malam pun sama je. okey lah tu 1 pencapaian dalam hidup yang boleh dikira bagus jugak. sebab nya masa bujang2 dulu kalau kerja pukul 2 petang pukul 11 @ 12 baru reti nak bangun. ye lah masa tu xde pape nak buat. masak pun x. sebab tu suka hati nak buat apa.

dulu selalu risau boleh ke aku nak buat semua ni. tapi bila da lalui semuanya baru lah faham.. xpayah nak fikir sangat sebab nya bila kahwin automatic semua nya akan berubah jugak. so enjoy je setiap masa dan saat bila bersama anak2. nak kata penat memang penat sebab kadang2 xcukup tidur. tapi tetap redha dalam pasrah sebab tu anak aku kan. kalau aku x buat sapa nak buat.. so kena lah jadi hulk... =) =) jadi badang.

seronok ke x.. tu semua kita yang set. bagi aku bila da anak 2 ni seronok sangat kehidupan sekarang. sebab nya seronok bila tengok anak2 main sama2. terus rasa happy.. hilang rasa bersalah bila bagi hana adik cepat sangat. haha. dulu bajet2 nak anak sorang dulu. tapi Allah dah bagi awal aku terima je. rupa nya bila anak ramai ni best pulak.. rumah pun xsunyi. pastu boleh bajet2 hidup busy sangat... sangat lah katanya.....