Tuesday, September 4, 2012

Ini semua untuk mu =)



yana tudung pink.. alin tudung coklet.. comeyyy nya adik2 kak ayu.. hehe... 


alamak... kalah lah aku... baru darjah 5 dan 6 tu... huhuhu...


walaupun selalu bergaduh.. tapi kemana2 tetap bersama.. beza setahun kan.. 


adik... kakak... kak ayu... sayaaaaannnnggggg kamuuuuuuu adik2 ku.... 



eh tadi mengantuk kemain lagi kan. ni last2 nak pukul 2 pagi xtidur2 lagi.. isyk2... emm sebenar nya rindu dekat adik2. bila tengok gambar2 terus rasa nak buat entry baru..  huhuhu...

saya sayang adik2 saya.. =) =) dari kecik lagi kena jaga mereka2. sampai bila2 rasa kasih dan sayang ni xkan pernah hilang untuk mereka.. bila mereka tersenyum gembira.. sungguh bahagia kehidupan aku.

hidung memang sama.. adik beradik kan.. hehe.. tapi xpe.. xkesah bersyukur sebab diberi kesempatan untuk menjalani kehidupan di dunia ni dengan kesempurnaan tubuh badan. alhamdulillah =) =)


0 comments: