Monday, January 24, 2011

Message


aktiviti hari ini adalah untuk merehat badan.. kena simpan tenaga.. jangan bazir-bazir.. hehe.. bukan apa ye.... sebab.. selasa-rabu kerja..ye... jadi.. kena la bajet2 banyak mane tenaga yang perlu disimpam dan banyak mane tenaga yang perlu untuk diguna kan.. bukan apa.. dekat tempat kerja.. selalu aku mengantuk ye.. bila dah mengantuk mule nak buat kerja sambil lewa ye... eh2.. no2. jangan2.. bahaya ye buat kerja sambil lewa. nak2 lagi kalau jadi pharmacy assistant..mane boleh buat kerja sambil lewa..no nice you. no. no.. =)
********************************************************************************************
hehe.. ah shut up okey..!!! sudah2 jangan nak mengarut lagi ye cik norhidayu.. hehe... hari ni macam biasa la.. bagun pagiii.. pagi?? menipu je lebih.. kalau dah tidur pukul 2 nak ke 3 pagi tu. mane nak bangun pagi2.. bangun pun sembahyang subuh.. terus cepat sambung tidur..huhu... memang susah nak halau2 setan2 yang bertandang untuk menghalang aku bagun sembahyang subuh.. tapi berkat usaha aku sepak semua2.. bagun jugak aku.. alhamdulillah..!!!

bagun pun jam dah pukul 11 okey.. huh.. kalau lah mak aku tahu.. xde nya dia nak bagi aku kawin.. ade kena ceramah 2-3 jam.. huhu.. hehe.. acehhh2... tutup topic kawin okey!!! bagun2.. terus mandi.. sebab aktivit hari ini mahu kemas bilik dan ruang tamu. huh.. teru betol la habuk2 dekat lantai ni.. kat sini cepat berhabuk la.. tension nokkk.. !! itu semua adalah peluang untuk aku rajin2 kan diri untuk sapu sampah setiap hari.. hehe... !! rajin ker?? huhu.. ~~~~~~

dah siap mandi.. kemas segala bagai yang perlu dikemas.. lepak2 depan laptop.. layan fb.. tapi bosan..!! layan youtube... layan segala apa benda yang nak dilayan.. layan kan jer.. huhu.. tu la bila dah ade laptop ni.. xtahu nak buat apa.. bila xde.. macam2 benda nak buat... nak search.. konon2 nak tambahkan ilmu didada.. konon la kan.. kan???

selain melayan segala bagai benda yang berfaedah.. sambil ditemani oleh encik iwan... dari pagi sampai petang.. petang sampai la time camgini... asyik message je.. huhu.. sampai kan xtahu dah nak tanye apa.. nak type apa.. tapi sekarang encik iwan dah tidur.. sebab esok encik iwan kerja.. kerja la.. kang macam mane nak kawin.. huhu.. kawin lagi?? huhu.. tutp topic okey.!!



dah lame x message lama2 macam ni.. time2 tengah hangat bercintan cintun dulu2 kala jer macam ni.. time lepas spm.. time tu memang xingat dunia.. sehari suntuk duk la massage je.. ye la.. baru2 bercinta... macam2 nak tanye.. nak tahu kan.. selidik semua bagai.. tanye pasal ex-girlfriend... kang mule aku nak sentap.. huhu..padahal cerita lama.. hahaha.. lawak la time tu..

dulu time dia dah kerja.. aku belaja dekat nilai... dia busy dengan kerja2 dia.. aku pulak nak majuk.. siap ugut2 lagi.. haha.. serius malu bile ingat2 balik.. hehe..tapi sekarang bila aku dah kerja baru aku tau.. commitment orang dah kerja ni lain.. kerja penat2... balik nak rest.. huhu... okey baru lah sekarang nak faham kan.. dulu.. mengada2 xnak paham...huhu.. biasa lah perempuan ni.. nak perhatian jer lebih.. tetttt.... !!

bile dah masing2 kerja ni.. memang jarang sangat2 la massage nyer kan.. aku pulak kerja yang macam gini.. penat memanjang.. huhu... ( tipu okey.. hehe ) sehari tu boleh dikire berapa inbox aku.. huhu.. dah kerja ni malas lak nak massage.. setiap hari call jer... dah dengar suara baru lah semangat nak kerja kan.. hehe

*******************************************************************************************

esok mau pergi petronas nak transfer duit untuk konvo.. huhu... kacau betol aku punye cuti la.. baru nak rest2 kan.. huhu.. xpe la kan.. untuk diri sendiri pun kan.. nak marah2 kenapa??? nak pergi ke xnak?? nak kan?? kalau nak urus kan lah sendiri.. dah tu nak suruh sape urus kan??huhuhu..apa la cik norhidayu ni.. kerja nyer membebel jer.. hisy!!! shut up!!! kang encik iwan merajuk kang.. hehe.. =) =) no...no... !!! malas nak merjuk2 dah ni.. penat tau merajuk2 ni..

nak tidur?? xleh tidur la.. petang tadi 2 kali dah tidur.. terlebih tidur pun susah... xcukup tidur pun susah kan.. huhu... tu la dalam kehidupan ni perlukan kesederhanaan.. baru la hidup kite akan stabil.. akan seimbang... manusia kan.. bile berlebih2 mule nak riak bagai.. bile susah pulak lain pulak cerita nya.. so kite kena la bersederhana dalam apa juga yang dilaku kan.. ( eh.. kalau aku salah cakap.. tolong betol kan ye.... )

okey la... xde pape dah nak type.. otak dah beku... huhuhu.... =) =)

p/s : saya sayang awak.. !! hehe... dan semua gambar yang di upload kat entry kali ni memang xde kena mengana dengan tajuk dan isi kandungan nyer.. hehe.. wa saje je la nak upload.. sebab xde gamba kat entry memang xbez.. =) =)