Wednesday, December 8, 2010

Movie

emm.. ni cerita hari ahad tu.. =) emm.. hari ahad tu kan cuti.. setelah 2 minggu xjumpe iwan.. fuhhh.. memang rindu tahap gaban lah.. hehehehe =) =) sebab minggu lepas ada activity bersama2 kak herda.. kak syaf.. dan leha...

kiteorang tengok cerita the social network dan jugak the next three days.... mase tengok cite the social network..aku relax2 jer... layannn... =) tapi bile cerita the next three days.. memang aku penuh emosi... haha... cian iwan kena layan aku bercakap.. huhu.. =p =p

cerita the social network tu pasal facebook... memang lelaki yang cipta facebook tu kaya la kan.. =) .... cerita the next three days pulak pasal lelaki dia larikan bini dia dari penjara.. sebab dituduh membunuh.. memang sayang giler la dia dekat bini dia.. =) so.. sape2 yang nak tengok wayang bile2 mase jer.. boleh lah senarai kan cerita ni dalam top list korang2 ye.. bagi aku best cerita ni.. tapi bagi orang lain x tahu la kan.. =)

lepas tu.. lepak2 dekat bawah.. sebab kat mid untuk Christmas dia orang letak teddy bear yang besar2 bangat okey.. geram aku.. suke amik gambar jer lah.. nak beli besar macam tu.. hoooiii.. xnak aku.. kang xtidur malam aku.. takutttt.. heheeee...





terima kasih iwan ku sayang kerana sudi menjadi camera man ku.. hehe... =)

lepas jer balik tu.. terus gerak pergi klang... nak sambut bezday adam..tapi abg num 3 suruh turun dekat subang jaya.. dia baru balik date.. so alang2 dia ambik sekali la kan.. =)
adamm ku sayang selamat hari lahir ye... =) semoga menjadi anak yang solleh... 5.12.. hari jadi adam.. kak long pulak 6.12.. so sambut sekali la... =) kak long ku.. semoga panjang umo dan dimurah kan rezeki... =) dan berbahagia selama nyer bersama family..