Sunday, December 19, 2010

Sleepy

xde gambar lah.. huhu.. ni gambar lame ni.. time g genting dengan housemate time blajar dulu..

waaaaaaa... sangat2 penat lah.. huhuhu...sejak dua tiga hari lepas.. aku demam.. + selsema + batuk.. tapi sekarang dah okey dah cikit.. alhamdulillah... syukur2... =) =)

tadi lepas balik kerja.. aku memang dah xtahan.. aku makan zyrtec-d dengan ubat batuk bena.. memang best lah.. lepas makan tu.. terus aku lena.. se lena2 nyer.. memang aku xtahu dah apa nak jadi.. jadi la dekat sekeliling aku.. huhuhu... dan ditambah pulak.. memang aku xcukup tidur serta penat... maka memang patut la aku tidak dapat sedar kan diri.. huhu..

okey la sangat penat.. sebab tadi pergi i-city dengan kawan2... so mahu tidur.. sebab esok mahu ketemu sama itu uncle iwan.. haha... =p =p .... k tata..... =) =)

0 comments: