Saturday, May 17, 2014

kasih ayah


Bila lepak2 bertiga sambil baring2.. Seronok bila tengok ayah dia ni duk acah2 anak. Kadang2 tu sampai berdekah2 hana ketawa bila ayah acah2 dia.. Alahai.. Bahagianya rasa.. Happy mama tengok.. Hana memang akan ketawa kalau ayah dia acah2 dia. Kalau mama kena gigih cikt.. Sebab mama kan malas.. Hahaha.. Kesian dia.

Tiba2 rasa macam xsabar nam tunggu adik dia lahir. Rindu bau baby.. Rindu nak gomol2 baby. Hana kedekut mama nak gomol2 dia xnak.. Mengamuk. Hana oh hana. Bila aku balik kerja. Aku bukak je pintu.. Bagi salam.. Kalau dia xtidur. Ha laju betol dia merangkak pergi dekat aku... Alahai... Touching nya mama...

P/s : kalau nak betul2 peluk dia dan cium2 dia time dia tidur je.. Hohoho.. Sedih... Sayang hana... Muaaah3... 




0 comments: