Tuesday, November 12, 2013

Mengesot sudah..


 

Minggu depan dah 6 bulan.. =) emmm sekejap je rasa nya.. Nanti dia akan masuk ke alam kanak2 pulak.. Alam remaja.. Alam wanita.. Dan alam rumahtangga... Semoga Allah sentiasa memberkatimu anak ku..

Semalam duk lepak2 tengok tv sambil pump susu.. Aku pun bagi lah botol simpan susu yang kosong dekat dia.. Botol tu duk bergolek2.. Dia tangkao botol tu bergolek lagi.. Dia capai.. Bergolek lagi.. Memang xputus asa dia kejar... Sampai lah botol tu bergolek kat alas kaki depan pintu...

Dah dapat capai alas kaki terus dia duk nak main kat situ.. Alahai.. Habis lah baju dia bila dah pandai mengesot ni.. Habis satu rumah kang dia cuci. Lepas tu aku nak angakat kain.. Letak elok2 dah.. Tup2 tengok dia duk main kat situ lagi.. Alahai.. Kena alihkan lah alas kaki dekat depan pintu tu... Anak oh anak

Tapi tetap bersyukur sebab dia dah ada perkembangan seterusnya... Good luck hana irdina.. =) 

0 comments: