Wednesday, November 13, 2013

Jauh bergerak nun kesana..


                         

Yes mama cuti... Off day jatuh hari ini.. Maka sila lah kerja hari ahad.. Ah xkesah mana2.. Dah nama nya kerja shift. Kena lah terima. Sila jangan banyak sangat songeh mongeh.. Hehe.. =) waaahhh anak dara mama dah pandai bergerak jauh dah.. Habis lah mama... Lepas ni kena tangkap dia bila dia dah jauh sangat dari toto.. Emmm.. Besar dah dia.. Alhamdulillah dia membesar dengan sihat. 

Kena rajin2 kan diri mop lantai seminggu sekali lah lepas ni.. Owh tu perkara paling xsuka buat.. Leceh sangat2.. Tapi apakan daya... Bila dah ada anak ni.. Semua benda kena berubah.. Kalau kita yang xjaga dia.. Sape lagi nak jaga dia.. Love you hana irdina.. Tengok gaya nya.. Macam nak merangkak dah. Dah banyak kali dah dia angkat bontot.. Tinggi sangat dia angkat... Bersiap sedia lah.

P/s : jeng.. Jeng... Simpan lah semua jenis hiasan tu.. Huhu.. 



0 comments: